Nyugdíj ügyintézés otthonról

Megosztás:

A Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatósága új elektronikus szolgáltatásai révén a nyugdíjjal kapcsolatos ügyek kényelmesen, otthonról is intézhetők.

Így már nem szükséges személyesen felkeresni az ügyfélszolgálatot, elkerülhető az utazás és a sorban állás. Hogyan működik mindez? Nyugalom, nem bonyolult.

Az online ügyintézés igénybevételéhez elegendő egyszeri regisztráció bármely kormányablaknál, ezt követően a nyugdíjasok többféle dokumentumhoz elektronikus úton is hozzáférhetnek.

Az elektronikus ügyintézési lehetőségek között szerepel többek között a hozzátartozói nyugdíj iránti kérelem benyújtása, a nyugdíj folyósítási módjának módosítása, lakcímváltozás bejelentése, valamint bármilyen fontos információ közlése a Nyugdíjfolyósító Igazgatóság felé – mindezt otthoni számítógépről, kényelmesen el lehet intézni.

A szolgáltatás igénybevételéhez csupán egy alkalommal szükséges felkeresni egy kormányablakot a regisztráció elvégzéséhez – hívja fel a figyelmet a Államkincstár.

Az űrlapok benyújtásához segítséget lehet kérni a 1818-as telefonszámon, ahol a nap bármely szakában, akár lépésről lépésre is útmutatást nyújtanak az ügyintézéshez.

Megosztás:

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük